thank god, it's monday.



vad ska jag göra med mitt hår? klippa eller spara. jag vill klippa, men på nåt sätt vill jag spara. får tänka på saken, det vore ju lättast att spara också, då man slipper betala pengar.

aja, ivarjefall är jag en dålig bloggare, men ni är dåliga komenterare så då äre jämt.
har ivarjefall haft sommarlov ettag nu, känns bra. eller ja, det känns ju inte som sommarlov än. men började deet med att käka godis hemma hos jakob. och idag har vi lallat runt där.

sedan åkte jag in till stan med sara. köpe en ljuslila "wow-tshirt" på weekday för 62,50. det fanns grym rea och jag var typ i extas, men plånkan stoppade mig, som turen var. sedan blev de en turkosaktig tshirt på monki för 60kr. det var lagom för mig.
sedan åkte vi hem för träning eftersom jag är så duktig, blir match på söndag också. antagligen bänken men blir bra endå.

nu är det nog dags att sova. eftersom jag är snäll och ska hjälpa min syster inför skolavslutningen imorn. vi hörs, pusss :*

Kommentarer
Postat av: elin

åh, jag kommer sakna nian som bara tusan sen ;/

2010-06-11 @ 04:49:30
URL: http://eelinakerblom.blogg.se/
Postat av: anna

SÖT bild

2010-06-11 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0