tisdag.

ja, målade nyss naglarna, vita toppar. vet inte om det ska behållas eftersom jag målas sååå ojämt.. aja, och jag behöver gå på toa, men det kan man ju inte med nymålade naglar.

sa ivarjefall farväl till jakob igår, eftersom han ska till åland och repa lite, känns onödigt. men fick ivarjefall med mig tre skräckisar, oc sesong3, och gosis!
sov hos sara inatt iaf, efter att ha kollat a-lagets match och en skräckis. eftersom jag lovade att ta hand om gosis fick han sova med mig inatt. och imorse vaknade jag av att saras mamma kom in. hon måste trott att jag är rädd för att sova borta eller nånting eftersom jag låg med gosis i famnen. hähe.

cyklade ivarjefall hem, har bakat och så. eftersom jag ska stå i kiosken ikväll. och efter det är det träning. imorn äre match, och jakob kommer hem och jag måste träffa han eftersom att han morgonen efter åker till göteborg i några dagar och ska spela. dåligt.

nej, nu rycker nagelacket och det blir en färg istället. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0