varför skriver du s på dendär fula getabocken?

ja hej hopp i galoppen.
jag var somvanligt till skolan idag, så lätt allt går nu på slutet alltså. det är bara min lekpärm jag ska göra klart, och faktiskt så tror jag att jag tar lov på onsdagen istället för tisdagen, så slipper jag sitta med pärmen hemma, då kan jag åka in till skolan, göra klart den och sen blir det stan med elinpelin.

efter skolan var jag galet trött, jag somnade och vaknade en halvtimme innan träningen, och ärligt talat tvekade jag på att åka till träningen, men det gjorde jag. och jag ångrar det icke. det var faktiskt rätt kul idag, och jag känner mig grymt duktig. förutom en sak som förstörde ganska mycket. vill inte ta upp det här....

har ivarjefall ledigt imorn, då drar jag till idapida och solar och badar, och kollar fotboll på kvällen. på lördagen blir det gos med min pojke. och på söndag åker jag eventuellt till mina kusiner på en liten släktträff då min mosters man kommer hit (han bor i Egypten, därför detta är lite speciell.) sen KANSKE jag spelar match, med a-laget faktiskt, i uppsala. men mer om det får ni säkert höra senare. pusspåer.



fin bild från tekniken? i slutet av åttan.


Kommentarer
Postat av: ida

hahahahaha! gullig bild du hittade där fjupp

2010-06-05 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0