what do you say baby, what do you say?

håret är plattat och ansiktet är sminkat. dags att dra på nå kläder dårå kanske. sen åka fram och möta upp nora och sara. får se när jag kommer hem igen, blir kanske ett inlägg då också.

blir en sånhär innan jag åker också.
Känner mig: på bra humör.
Tycker: att spotify är bra grymt!
Vill: träffa mina nära och kära, som jag ska göra i morrn!
Ser fram emot: imorn!
Ska: nog fixa nåt att äta innan jag åker också.
Saknar: nära och kära!
Lyssnar på: ctrl+alt+delete my heart.
Måste: byta kläder.
Behöver: mat i magen.
Längtar till: midsommar
Hoppas: kvällen blir kul.
Har insett: att jag är ganska glad idag.
Gillar: gröt.
Ogillar: mens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0