farbror doktor.

var till doktorn igår, skulle kolla min hals, ifall det är jag som smittar ner jakob med halsfluss/halsböld hela tiden.
ochja... dum känner jag mig men nå bacillisar fanns det i min hals, men ingen sjukdom annars, så pencillin för linnea i 10dagar blev det. usch på dig skrälle.

fasar inför de sista lektionerna, fritidskunskap i 2timmar och sen engelska i en och en halv(ev. sluta tidigare, brukar det bli.)
men positivt då: imorn börjar vi 10 till 13.30!
och datakunskaps kursen är snart slut så då blir det väl antagligen sovmornar på måndagar till tio! låter skönt iaf.


Kommentarer
Postat av: Sara

det är du som smittat mig! haha skoja, men fick ju det efter i torsdags ;o

2010-03-02 @ 19:07:55
URL: http://saramariaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0