jag rear ut min själ.



jag håller på med tappra försök att byta bild på facebook, men det är utan framgång. fast jag har ju redan fin bild så det gör ingenting kanske.
jag har kommit på att jag föresten trivs väldigt bra i långt hår och inte saknar att ha långt ett endaste dugg för som som ville anteckna alltså.

idag efter skolan, med prov och grejer, så drog jag ner på stan, drack kaffe på en bänk med jakob först. väldigt mysigt, men sen lärde vi säga hejdå, och han kommer åka bort tills på söndag, och jag saknar han redan, hur ska det gå? jag klarar mig antar jag..

efter det så träffade jag sara och linda, och emelie kom senare, och vi gick och käkade. det var väldigt trevligt faktiskt. och jag fick med mig lite hem, ett par leobard-leggings och två stycket tröjor i fina färger på ginatricot-rean.
ikväll blir det en lugn kväll, med godis och tv antar jag. fast innan det; RÄKMACKOR!
det lär ju vara bland det bästa som finns, haha.
och nu äre helg, och sen fyra skoldagar, sen LOV!
pusss :*


Kommentarer
Postat av: anna

du är så fin linnea!!!!

2010-03-26 @ 20:49:25
Postat av: Elin

du är så fin linnea!:)

2010-03-30 @ 15:08:50
URL: http://elinwahlstedt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0