jag är kärleken, jag är din vän, jag är den, lyser i ögonen.

jag har precis fixat med maten, nu ska bara dom fixa köttet, good. sedan åker jag fram och leker med kojsar.
jag tänkte lägga in söta bilder på djur från skansen, men det funkar inte så bra, så ni får klara er bra endå!

imorn ska jag leka med min älskling, var år och dar sedan känns det som, typ förra helgen om man inte räkna med onsdag-torsdag när vi bara sov med varandra, jaja intressant för er att veta va?

skönt med helg ivarjefall och jag köpte shorts idag, behövligt! och värt att dom kostade 99;-
nu ska jag fortsätta med en hemlig sak som bara sara vet om.
pusssar!



söt låt! var typ 3? år sedan jag hörde den sist. nic and the family, yeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0