tapetklister under mina skor, du är så mycket vackrare än vad du tror.

jag har glömt att säga grattis till emelie som har namnsdag idag. och jag kom på att Lindas gata har namnsdag idag också, så grattis till han också.



som det ser ut nu så kommer jag och jakob inte hinna umgås någonting denhär veckan.
Idag skulle jakob repa.
Imorgon ska jag på synundersökning, sedan ska jag faktiskt träna fotboll.
på onsdag ska jakob träna fotboll.
på torsdag ska jakob repa.
på fredag ska jakob på någon rockafton? eller liknande.
sedan vet jag inte hur helgen ser ut.

det kommer ta hårt på mig, jag är klen, jag behöver han, nära mig. det är liksom min energi. lukta på hans kind, känna han lukta på min hals. närhet liksom.
jag får försöka klämma mig in någonstans i hans taighta schema.
men på torsdag kanske det blir fotbollstittande? låter spännande.
och det är faktiskt lov på torsdag-fredag, vilket känns grymt
 och jag vill också försöka hitta på saker med mina vänner under långhelgen som man kan kalla det.


från det ena till det andra så ska jag gå ner och titta hur det går för min lillasyster med hennes pluggande. sedan borde jag duscha och lägga mig i sängen, godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0