17.

jag hade helt glömt bort att jag och jakob varit tillsammans i 17månader idag.
åh, min lilla fina älskling. om jag kunde beskriva allt jag känner och hur underbar du är.



mitt huvud fortsätter ivarjefall att ha ont, mina öron har också ont, hoppas inte på öroninflammation ivarjefall. och vi får hoppas jag känner mig bättre imorgonbitti, jag hade tänkt gå på min första mattelektion för denhär terminen. så fyller min faster Eva 45 imorgon också, så får vi se om det blir något kalas där också?
men just nu skulle jag helst vilja ligga i sängen med min lilla korv, gosa och kolla sex and the city. men han repar ju såklart. men imorn blir det nog gos, bara jag inte mår sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0