kulturis.

HEJ alla korvar!
tänkte bara säga att jag var grym på matchen i lördags, tog hand i straffområdet, blev straff+mål på det. kände mig sååååååhäääär bra! så ja, det blev en förlust där.
kvällen blev helt okej ivarjefall, var god mat och fint sällskap hemma hos emelie och allt var mysigt tills någon dum själ kom och hällde öl på nån gubbes tjej neranför ballkongen, sen blev allt lite knas.

jag gick ut och träffade jakob och hängde med hans polers på bryggan ungefär, sen träffade jag sara på nattbussen hem och pratade med henne hela vägen, det var kul ivarjefall. sen sov jag hos min buse. och vaknade upp på söndagen och kollade när harbos flicklag vann över bälinge med 3-2!!

och nu är det måndag igen, och det gillar jag inte. men snart helg igen.
jag ska börja ta mera bilder, det tror jag nog skulle uppskattas, eller?

Kommentarer
Postat av: anna

ja mer bilder :) & du var säkert grym på matchen, det kan jag lova!!

2010-09-13 @ 18:18:54
Postat av: N

Det är alltid roligt med bilder! :)

2010-09-13 @ 18:22:38
URL: http://ndk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0