happy.

åh, jag är glad idag. känns som att det börjar vända nu.
har varit inne i någon slags vinterdepression tror jag. (okej, nu är det jag själv som sätter diagnos. men jag har inte mått så bra under denhär vintern.)
jag har faktiskt blivit brun. på bara en dag. och nu ska vi grilla. och jag har en cheescake i frysen. första gången jag gör en faktiskt, och gjorde en "egen variant" med citron. hoppas den blir bra bara.

ligger nog lite efter med uppdatering också så slänger in en kort sumering av min påsk.

när jag vaknade hos anna i lördags så steg vi upp och fick jättegod frukost. sen åkte jag med lina fram till mormor och träffade släkten och åt god mat. vid fyra tog jag bussen till haga och träffade jakobs släkt och åt ännu mera god mat.
mot kvällningen tog jag och jakob cyklarna och cyklade hem till honom. vi kikade på remember me. men jag somnade såklart när det blev som mest spännande.
när vi vaknade på påskdagen åkte vi hem till farmor och vi åt ännu mera påskmat. väldigt gott. och jag och jakob sov i husvagnen inatt. det var väldigt mysigt. och vi kollade på en bra film, men såklart så somnade jag när det blev som mest spännande.
och idag har jag bara stekt. gött att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0