water for elephants.

åh, idag är jag glad. allting känns så himla bra.
dessutom så var det en väldigt bra igår. vaknade upp och mådde skit (psykist alltså). men efter bara cirka 3timmar så var allt vänt och jag var hemma hos jakob och mös.

vid halv fyra träffade jag sara på bussen och vi drog in till stan och hängde lite i en timme tills pillan kom och då hängde vi lite till och åt lite på mcdonalds. sen hängde vi lite till, och den ultimata idén att vi skulle dra till gränby slog oss, vi åkte dit och köpte godis för 39;- kg och jag köpte även en gammal svampsmakande cola.

sen tog vi bussen tillbaka och drog till royal och tog ut biljetterna. och efter det kom Lina och jag bestämmde mig för att köpa en ny cola. runt kvart i nio var bion igång- water for elephants.
var ganska skepptisk mot den när jag sett trailern men det var väldigt bra. (läs inte det feta om ni vill veta vad som hände i bion.)det var dock lite förutsägande att jacob och marlena skulle träffas, men jag ville bara skrika YES när dom rymt och var på hotellrummet och gosade. men det fick bli ett litet visk istället. men det var så tyst så alla hörde nog endå. ja, den var bra ivarjefall och efter bion mötte jag upp jakob och vi satt i stan till kvart över tolv och tog då bussen hem och sov.



ikväll är det träning som gäller. hoppas den är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0