Dag 1 – 10 fakta om mig.

1. jag tycker om att läsa.

2. jag tycker att jag var ganska bra på fotboll förr. (vet inte vad jag tycker nu, men självförtroendet inom det området har sjunkit lite. tycker dock inte jag är dålig nu, men känns som jag tappat, eller så har alla andra sprungit ifrån mig.)

3. jag tror jag har utvecklat någon aggresions-sjukdom på senaste tiden.

4. jag tycker verkligen verkligen om mina syskon.

5. jag vill vara grym på att fota och ha en lite bättre kamera än vad vi har. dock tycker jag att jag kan den ganska bra och får till bra inställningar. 5½, jag tycker det är tråkigt med folk som verkar tycka att dom är bra på att fota och köper jättebra kameror och verkar satsa mer på att redigera bilderna. men ja, jag redigerar ibland och man kanske hittar något som passar bra, men ibland kanske man kan använda sig mer av själva inställningarna på kameran, annars kan man lika gärna använda en vanlig liten halvdålig kamera.

6. jag har ganska bred musiksmak. (dock tycker jag att mycket av musiken som går på rix fm suger.)

7. i sommar ska jag (lära mig. kan dock åka lite.) åka bräda, N I C E !

8. jag tycker inte om min rumpa, den är inge fin.

9. jag fryser ganska lätt och älskar när det är varmt.

10. jag är verkligen ingen skol-människa, ändå vill jag läsa vidare till socionom eller psykolog, vet inte om jag kommer orka det. jag har typ pluggat ordentlige 4 gånger, men jag börjar bli bättre, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0