en timme kvar till mattelektionen.

fan vad skönt med onsdag, sista jobbdagen för veckan.
inte alls sugen på jobb egentligen men försöker vara positiv.
för det är bara tre timmar och det är värt det i slutändan.
dock är jag fortfarande inte frisk, och verkar inte bli bättre heller.

har shoppat lite igår och i måndags, så jag är ganska nöjd.
ett par svarta jeans, ett par leggings, två par trosor, tre ringar, ett linne. och ändå har jag mer än halva studiebidraget kvar.
så blir det nog mat med syrran på stan innan jobbet.

sen verkar det dyka upp saker att se fram emot, allt är ju dock inte spikat för mig men.
-käka kinamat på lördag med jakob.
-stockholm och spelning på söndag?
-fest i folkan 19:de?
-100års fest den 26:e.
-sportlov v. 8.
-kalas hos sara 24:de.
-satc med sara på fredag.
-BLI FRISK (det lär ju ske snart antar jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0