hang with me.

sov väldigt dåligt inatt, jag är så himla rädd för magsjuka.
och när jag kom hem igår spydde min lillasyster, så jag åkte på träningen och sen hem till jakob. vågar inte vara hemma. men ivarjefall så har jag vart nervös hela natten, låg och svettades och vaknade flera gånger och hade ont i magen över det. 
men kommer hålla mig pigg ikväll/natt endå, för det är ju CUP!

är verkligen taggad måste jag säga. jag var väl inte direkt grym på träningen igår men det lär gå bättre idag. FAN VAD KUL DET SKA BLI! var länge sedan jag var såhär taggad på fotboll.



är också i skolan mycket tidigare än vad jag kanske borde, jag börjar 10;10. men ska ha utvecklings-samtal 09;40. men tog ändå halv åtta bussen, för jag var bara glad att få gå upp samtidigt som jakob så jag slapp ligga och ha ont i magen.
har ju somsagt inte så mycket lektioner idag så det är ju skönt! snart helg igen ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0