shalala.

Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.


det är sara som vart töntig och täckt över lite av sig själv.
jag har ganska många vänner jag skulle kunna kalla bästa vänner. men sara är nog min bästa vän. det är henne jag spenderar mest tid med och som jag kan vara dum i huvudet med och prata bekymmer med. vi är jävligt olika men passar så jävla bra ihop. vi har bråkat, och det var dumt, men ibland går inte allt som det ska och jag tycker det är sunt att inte alltid allt ska vara så jävla bra. men ja, sara min vän, hon är fin hon.

Dag 10 – Någonting jag oroar mig för.
att bli magsjuk. att bli oväntat gravid, att nån ska dö. för hastiga ändringar till något dåligt överhuvudtaget. jag oroar mig väldigt mycket. jag hatar det. jag har mått illa mycket den senaste veckan för jag tror jag ska bli magsjuk. dumt.

Dag 11 – En bild på det jag köpte senast.


Dag 12 – Mitt drömbröllop.
jag har inget drömbröllop, vet inte ens om jag vill gifta mig.
isåfall skulle det vara för mina närmaste. en fin dag för mig och min man, bara för att vi älskar varandra.


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar dig min fina vän <3

2011-02-25 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0