förändring?

jag skulle vilja förändra nånting, känns som att det behövs. nånting känns inte rätt för tillfället. skulle gärna se ut som på bilden nedan, men lite orangeare ton i håret. drömde föresten inatt att jag färgade det i en röd-orange nyans, (blä vad jag vill färga, när jag har gott ställt kanske jag gör det, eller till hösten. nu ska jag inte bara prata för mig själv, det kan vara mitt nyårslöfte.) skulle gärna vara tatuerad också, inte bara nåra fjuttar, utan ja, som på bilden, om jag bara visste vad jag ville ha och om jag inte var en människa som lider av ångest av det minsta lilla, skulle också vilja pierca ögonbrynet och läppen på samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0