vem ringde 112?

ska lägga mig i sängen och kolla på lite sex and the city. jag saknar jakob apamycket för tillfället, och han kommer liksom ha spelning imorn och på lördag också. dumt. men om jag är frisk på lördag ska jag umgås med mina vänner ivarjefall så det lär väl bli bra.

dessutom rakade jag benen nyss, skönt! har typ inte gjort det sen första snön kom... nästan iaf.


vet inte vad jag ska göra med mitt hår. det är för tillfället oranget, jag tycker oranget hår är skitsnyggt men då ska det vara fint oranget. varför går färgen ur efter två tvättar fast jag färgat två gånger?

Kommentarer
Postat av: anna

snygg!

2011-03-24 @ 21:32:06
Postat av: sara

så jävla fin du är min vän!

2011-03-25 @ 16:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0