leopard.

kvällen var mycket rolig igår, sara, ida, anna och lina kom hit. vi fixade mat och käkade lite. eller mycket kanske man ska säga. sen flyttade vi oss till TVn och kollade idol. mycket mysigt.
sedan åkte fikat fram, kladdkaka, grädde,glass te osv. alla blev mätta och belåtna också kan jag gissa. blev mera tv. och emellan där en massa härj. ida och lina sov kvar, låg och spelade ps1 ganska länge innan vi slocknade.

jag fick mycket fina presenter:

-  asfin tröja med leopardmönster av anna.
-  ett fint armband av ida, sara och emelie.
-  skumtomtar av lina.

väldigt nöjd kan jag säga, TACK!

oh, grattis Linnea!


så fin!



sötan!

fina presenter.

haha, vi bjuder på den, och jag bjuder på snyggast grimash!


nu måste jag gå ut till min syster och leka med snön som fallit under den senaste timmen/timmarna. kommer säkert fler bilder så småning om. tack ivarjefall alla som kom. puss


Kommentarer
Postat av: LINDA JANSSON

åh jag önskar att jag också hade kunnat vara med. va fina ni är förresten!

2009-12-12 @ 15:11:53
URL: http://janssonjohansson.blogg.se/
Postat av: anna

du menar väl "leobard", HAHA!

och ta bort den bilden på mig, lite väl manlig och bläig, snälla?

& klart du är snyggast linnea :D

2009-12-12 @ 15:24:07
Postat av: sara

kan du skicka några sen? :)

2009-12-12 @ 16:51:32
URL: http://saramariaelisabeth.blogg.se/
Postat av: ida

myyyyyyyysigoooooos. tihi, tack för allt :)

2009-12-12 @ 20:42:14
URL: http://madebysegelsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0