före, nu, sen.

då kan man väl nästan säga att denhär julaftonen är över, okej inte riktigt då. men maten äten, julklapparna utdeade, fika, osvosv. men imorn blir det hem till mormor och träffa släkten på mammas sida. blir väl käk och julisar då också.
är faktiskt nöjd med mina julklappar även fast jag inte fick så himla mycket.
jag fick;
2 chokladkakor
500;-
presentkort H&M
presentkort Gina
bestick
en borste
sen fick jag nån fotoramsgrejs, fast som vi kanske ska ändra till något annat.


vet inte riktigt vad kvällen har mer att bjussa på, men blir säkert sängen rätt tidigt ändå, eftersom det inte finns så mycket att göra nu då min familj inte är så social.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0