15 sanningar.

1. jag är rätt dålig på att förklara känslor.

2. jag hatar verkligen vinter, snön och KYLA, det är okej om det är snö och lite kyligt på julafton men sen kan det vara sommar året runt, folk är så mycket gladare då!

3. jag tycker att skånska är fint.

4. när jag var liten och började på dagis pratade jag nästan ingenting på 6månader.

5. jag tycker om att fota rätt mycket, men är inte så grym som ni sett, och har dålig fantasi.

6. mina naglar gör ont/känns obehagliga ibland när dom är långa och inte har nagellack.

7. jag blir irreterad/arg ganska ofta, men visar det inte riktigt. men det märks när jag är hemma.

8. jag tycker verkligen om Strike Anywhere <--detta band!

9. jag skrattar inte lika mycket längre som förut. det är nog dåligt.

10. jag är typ beroende av te, det är bra!

11. jag ser ofta fram emot högtider som jul och min födelsedag och är som ett litet barn kvällen innan, men det resulterar ofta i att det inte blir lika bra som jag tänkt eftersom mina förväntningar vart så höga.

12. jag har tröttnat på fotboll, tror jag. jag kommer knappt ihåg hur jag kännde på tiden jag älskade att spela.

13. mitt favoritgodis är lakrits!!

14. jag tycker att sommaren borde komma nu och att lovet ska börja!

15. jag tycker jag får lite för lite komentarer, för jag uppdaterar faktiskt bra!

Kommentarer
Postat av: ida

(16. ida tycker om dig!)

2010-04-15 @ 19:33:09
URL: http://definitelymaybe.webblogg.se/
Postat av: anna

sånt här är också kul att leeeesa :P

2010-04-15 @ 19:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0