läs inte om du inte vill veta vad som händer bf1a på katedralskolan i uppsala.

jag har vart duktig idag, jag har gjort klart utvecklingsboken! som skulle vart inlämnad innan påsklovet. men men, bättre sent än aldrig, nu återstår bara att göra klart apu-rapporten, och jag bestämde att jag gör mitt omprov i ekologi på torsdag, så lite pluggande står framför mig, men ärligt talat, jag täcker det känns rätt skönt just nu, jag har saker att göra som tar lite tid, man känner sig nöjd efteråt, och när det är mycket att göra går tiden fort, och när det är mycket att göra känns det också som att det börjar närma sig slutet av terminen.

eftersom jag satt kvar i skolan och gjorde klart dendär satans utvecklingsboken (som blev 16sidor tjock!!!!) så kom jag hem vi sex ungefär så har inte hunnit med så mycket ännu, men det ska jag nog göra.
och när jag endå pratar om skolan så hade vi våran sista datakunskapslektion idag, känns mycket skönt att ha sovmorgon till tio varje måndag framöver, och plus att då startar måndagar med film och gottigheter, ända tills klockan blir halv två. kännsk gött alltså!

nu ska jag nog läsa den nya solo som kom idag, och dricka lite te och bara tare lugnt ettag. Pussss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0