det kommer bli min död, det kommer bli min död.

nu tänker jag vara dum och skriva att jag längtar till hösten, det är så jävla fint, och jag älskar halsdukar, fast jag är inte smart nog och köper jacka som passar bra till olika färger.


ivarjefall så åt jag kräftor med familjen igår, satan i gatan så gött. efter det åkte jag fram, köpte lite godis och åkte sedan med bussen till jakob, han skulle kolla på familygay-maraton, och jag hatar det programet, menmen, lyckades få lite pauser där vi spelade badminton på. imorse åkte jag hem och jag har slöat hela dagen.
så fick jag lite saker av min syster också, shorts, rakhhyvel, tröja, necsesär och fem bh:ar så nu behöver man inte oroa sig över det. hoho, ibland är det härligt att vara mindre än sina småsyskon.
fikat blåbärspaj har jag gjort också, och städat köket, tagit ett bad och rakat benen.
nu ska jag nog packa lite, ta något att äta, eventuellt fixa med min design, kolla tv, läsa lite och sova, för imorn ska jag upp och följa med karolina och andreas till sommarbyn, och efter det blir det kryssning. puss på er.
måste bara än en gång tipsa om anton kristiansson-förloraren, grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0