bara för jag inte har nåt bättre för mig.


Utseénde



1. vilken ögonfärg har du: Blå.
2. hur lång är du: 164?
3. vilken hårfärg har du: blond
4. långt eller kort hår: långt tror jag.
5. piercingar i anisktet: nix, men skulle vilja ha.
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: gröna tror jag, eller nån fin blå.
7. hur lång skulle du vilja vara: lagom, som nu?
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha:  lite ljusare än nu.
9. vill du ha kort eller långt hår: kortare än nu, ellr längre å fint.
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart: nja nedre läppen isf



Senaste du

11.  åt: gurka.
12.  drack: mjölk
13. du fick sms av och vad de stod: jakob- okej
15. sa: jaa.
16. kramade: jakob
17. kysste: jakob.
19. du spydde: fyfy, längesedan som tur är.
20. du skrattade: igår tror jag.

kärlek

21. är du singel: nipp
22. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då:
jakob. om nån menar seriöst så.
23. gillar du någon just nu:  ja!
24. är detta ett seriöst förhållande?: ja.
25. vill du vara singel: nej.
26. vill du gifta dig: njaaa.
27 nuvarande Pojk/Flickvänn: Jakob arvidsson.
28. vad är de bästa med din kille/tjej?: det mesta.
29. vill du ha barn med honom/henne?:  senare.
30. hur länge har ni varit tillsammans? 10 månader och 4 dagar.
31. är han/hon snygg? åhjo!


vänskap

32. den som vet mest om dig: oj, ingen vet ens mycket om mig, vad som det nu finns att veta..
33. den vän som du har känt längst: som jag fortfarande är med? isf är det nog sara..
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: både och.
35. någon du saknar att umgås med: faktiskt finns det folk från förr.
36. en av dina bästa killkompisar: hm. har jag nå killkompisar nu för tiden? :o
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: långt och långt?
38. den du har mest minnen med: oj, alla.
39. bra vänner du inte träffar ofta: finns många, emelie träffar jag minst iaf.
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: hm, har jag säkert.


övrigt

41. musiksmak: mycket.
42. sport: fotboll.
43. galen eller lugn: galen OCH lugn.
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: hm, tror jag inte..borde inte iaf
45. dricker du alkohol: händer, inte ofta iaf.
46. har du hört att du borde bli modell: hm, tror inte det.
50.
 vad tänker du på just nu: inte mkt.

Kommentarer
Postat av: ida

uppdatelaaaa melaaaa :D

2010-02-11 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0