two sides.

min statistik är väääldigt varierande, i söndags hade jag rekord (25st), och igår ''bara'' 15 stycken.. konstigt fatiskt...

Nu sitter jag här och taggar lite till cupen med bra musik, Strike Anywhere (LYSSNA!!!) och dricker te. ett väldigt bra sätt att tagga på kan jag lova, även fast te inte låter som nåt bra på den fronten. men för mig är det kanon, har blivit ett beroende för mig. och är mycket bra också eftersom min hals har vart lite till och från senaste veckan..

idag var också sista dagen på praktiken, var närstan sorgligt när jag slutade och skulle gå därifrån och alla kastede sig över mig och skulle kramas. sista dagen skulle allt kunna vara lite längre faktiskt..
alla barnen är ju galet härliga och jag kommer sakna allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0