I need you baby, so stay by my side.

fan vad jag saknar massa minnen, vill leva om dom. men jag är jävligt taggad på dethär året. känner på mig att det kommer bli grymt!(nu menar jag inte att förra året var dåligt och det känns inte så stor skillnad mot det förra året, men endå, ny start kanske man kan kalla det) och sara och jag bestämmde idag att vi ska fira alla högtider med varandra, alltså alla vi som ''har hittat varandra'' som vi så fint sa det. alla vi vänner som brukar hitta på saker alltså.

har betsämmt att jag ska ägna tid åt att umgås så mycket som möjligt med folk jag tycker om dethär året också, ska nog gå bra hoppas jag. börjar nog bra, imorn ska jag vara med sara, på tisdag blir det stan med jakobs släkt osv. nåndag kanske sara och jag åker till stan, och på lördag blir det ev. lapphällarna med alla.

snart är lovet slut också, men ja, det satt sara och jag också och pratade om idag, det går så galet fort, och det är lov kors och tvärs på vårterminen, behöver bara gå sex veckor innan det är lov igen, och + att två veckor av dom är prao/apu eller vad man vill kalla det. det blir soft.

shit vad positiv jag är, jag älskar fan livet, tror aldrig jag tänkt på det förr. men allt är så jävla bra, jag har en pojkvänn som jag älskar, vänner som är grymmare än alla andra, jag har familj&släkt, och ja, det mesta är bra. några få skavsår som dyker upp ibland, men vad gör det? det behövs nog.

nu ska jag lyssna klart lite på hoffmaestro och sen kila upp och slå på en film, käka chips och choklad, dricka julmust. det är ju faktiskt lov. haha

Kommentarer
Postat av: sara

"vi som har hittat varandra" haha :D får se om det blir någon stan innan sista, är ju typ helt pank nu :/ skulle vara om jag vann på lotto snart :D

2010-01-03 @ 19:10:30
URL: http://saramariaelisabeth.blogg.se/
Postat av: ida

jag tror jag rider till lapphällarna, ska du ha skjuts? :)

2010-01-04 @ 14:14:42
URL: http://madebysegelsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0