nästan så man kan gråta.

ännumera bdb, detdär va äkta vänskap.
och nu? vad äre nu? är vi bara bekanta?
nej, det är vi ju inte, men det är inte som förut iaf.
dethär skrev emelie 19november 2008.

Låla, du är bra för att:

- du kan göra kullerbyttor
- du kan alltid göra mig glad
- du förstår
- du är grym på fotboll
- du ger inte upp i första taget
- du är typ finast i 9:an
- du är så tuff så du kan ha en vän som mig
- du får en alltid å tro att man verkligen är rolig
- du vill alltid att alla ska må bra
- du har tålamod
- du puttas hårt som en get
- du är duktig på gitarr, tkr jag iaf
- du har kool navel
- du har magrutor, mwaha o_0
- du har sån jävla ork
- du har inte kropp som en gammal kärring
- du skriver snabbt som fan på datorn
- du är dundersöt när du kaninskrattar
- du är rolig när du ramlar över vägblock
- du är dundersnygg klädstil
- du är min idol
- du vaknar upp och ser ut som en prinsessa
- du kan vara den koola personen du är och vara med en sån
okooling som jag.
- du är barnbarn till en rolig mormor
- du klarar av att dricka te utan att spy
- du har killar efter dig hela tiden
- du springer fort som sjuttsingen
- du inte låter folk köra med dig
- du är inte lika fåfäng som vissa andra ha ha ha
- du är modig som en geT
- du vågar klä dig i det som är skönt haha
- du ar inte ur så fort ngt inte går som du vill
- DU ÄR MKT EMPATISK
- du mobbar än aldrig om man är puckad även om jag mobbar dig
- du har inte så mkt fördommar
- du kan le med tandköttet
- du vill aldrig någon ngt illa
- du passar i alla färger
- du är fett grym på att sila ut chokladpudding mellan tänderna
- du äter mkt snabbare än sego mig
- du är snyggo i pannlugg
- du har massa koola strumpor
- du äter mkt snabbare än sego mig
- du satt och väntade på att jag skulle skriva 2/100delar av alla anledningar till att du är bra.


Kommentarer
Postat av: emelie lindbom

:( saknar oss lite jag...



lite roligt dehär "du är fett grym på att sila chokladpudding mellan tänderna" , tihi

2010-01-30 @ 18:39:17
URL: http://stvarnostt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0