send me a man from argentina.

ja som säkert många märkt har min uppdatering sugit. har inte så mycket tid för att sitta vid datorn, och när jag väl sitter här så ramlar det in inlägg, så ja nu kommer det ett..

lovet är snart slut, men jag är nog nöjd endå. var in till stan med alexandra (som hon fick av mig i födelsedagspresent) i torsdags. bjöd henne på mat och shoppade. blev lite fynd för mig, ett linne och en tröja från weekday, en sjal från hm, bh från jc, och foundation. allt på rea förutom det sista. så ja, jag blev nöjd iaf.
idag var jag ju somsagt på kalas.

och jag tror inte det blir något lapphällarna imorgon/idag, eftersom kylan ligger för högt. men vi kanske hittar på nånting annat skoj ivarjefall. sen återstår inte mycket och det blir två slappdagar.

tråkigaste inlägget på länge, och kanske värdelöst också eftersom ingen är intresserad. haha. men vad gör de om hundra år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0