words come easy.

åååh, imorn är det fredag. knasbra ju!
soft dag i skolan, handboll på idrotten också. träffa emelie sen, umgås med min pojke och kanske en runda på stan? det får vi se. sitter ivarjefall hos jakob nu, har lallat med han och andreas sen jag kom från stan. och i stan fann jag två fynd, en vanlig blå långärmad tröja från ginat, och en greate tröja från monki. och både och för endast 149korvören. nu får jag vänta i cirka två timmar(säkert minst...) på att jakob ska repa klart.. sen blire gos och sovning. men tills dess roar jag mig med att spela kort, typ kungen, harpan osv.
nu jag jag glassa runt lite. pusss




DAGENS HISS/DISS.

HISS:  mina fynd!
G på nationella!!!! glad blev jag.

DISS: magsjuka, hur fräscht?
jordbävningar.
andra dummheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0