kaaaate naaaash!!

påsklovet börjar närma sig, och jag åkte hem från skolan idag, och imorn går vi bara till tolv. mycket skönt.
sen äre påsklov.

såhär ser mitt påsklov ut ungefär;
1, träffa emelie och ida.
gå på stan och mysa.

2, min gudmor och familj kommer hit.

3, påskafton. käk hos farmor.
kanske åka till jakobs mormor och morfar.
till folkan på fest!

6, jakob och jag har vart tillsammans 1år.

8-10, finland. med familjen& jakob.

den 9 fyller lovisa år.

10, blir det eventuellt en sak som jag inte kan skriva här också.

så om någon skulle vilja göra nånting så äre bara säga till!

jag känner mig faktiskt nöjd nu över att ha slutat på fotboll.
tror inte jag kommer sakna det så mycket faktiskt, visst kanske jag blir sugen att spela med mina vänner någon gång, men jag vill inte spela efter krav, speciellt inte när man har instruktioner efter hur man ska skjuta, TILLOCKMED hur man ska springa nu för tiden. alla har väl egen stil att spela på, det är ju det som är charmen med fotboll, eller?


kate nash-fluorescent adolescent   kalasbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0