True or false, it may be... Well, she's still out to get me.

la la la, vad gör jag?
jag dricker min fjärde kopp te för dagen, men den kommer inte drickas upp, det är mint-te, faktikst inte så gott. men jag gav det en andra chans eftersom ida tyckte det.
vad gör jag mera då? jag har precis skrivit klart en novell!!! grattis till Linnea som har sämst fantasi och skrev en novell på typ en halvtimme. ska nog göra någon bokrecencion också.

föresten hade jag ont på saker att göra lite tidigare denna förmiddag, så jag tog fram saxen och klippte lite. bara på luggen, det vart helt okej, tror jag? jag brukar ångra mig, men så illa blev det inte denhär gången ivarjefall.


där kom en bild också.
faktiskt när jag kollade min feber så hade jag 37,8. är det feber egentligen? jag räknar inte feber om jag inte har över 38 och knappt kan stå upp. jag har ganska lågt i vanliga fall, typ 36,5.
nu ska jag skriva en bokrecencion, puss på er.

Kommentarer
Postat av: emelielindbom

fintjej :)

2010-05-26 @ 15:20:32
URL: http://stvarnostt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0