gjort en massa saker.

Senast jag skrev ett riktigt inlägg var ungefär en vecka sedan, oj säger jag. sen när blev jag så upptagen? vad har jag gjort egentligen?

- Tränat fotboll!
kul och jobbigt, och jag blir i extas när jag tänker på träning, längesedan jag var såhär peppad på fotboll. men det är ju inget dåligt med det, hoppas på en kul träning ikväll!

-Ätit på resturant!
jag åt på il forno (italienskt och mycket gott) med jakob, hans syskon och mormor och morfar.

-Umgåtts med vänner.
sara anna och lina kom hit i lördags, vi spelade monopol, det var sådär kul, så vi spelade aldrig klart.

-Hängt på sjukhuset.
jakob har opererat bort halsmandlarna så i måndags mötte jag upp hans mamma och pappa på stan och käka cupido, sen åkte vi och hälsade på, jag stannade till tio och höll på att missa bussen hem.

-Nästan knippsat upp mitt lås.
ja, ni läste rätt, nästan! jag hade precis betalat ett nytt lås och gick till vaktmästaren, och som tur var stod han och pratade med någon så jag ställde mig bredvid och väntade, då kommer kansligubben ut och säger till vaktis att han hade mina nycklar, så jag fick tillbaka pengarna, och jag som vart utan nyckel sedan höstlovet! SKÖNT att behålla 300;- + att jag hade fått in 250;- från ingenstans på kontot också, känns bra!

-Så har jag vart med jakob ganska mycket.
han behöver lite tröst och sällskap på dagarna när han inte kan göra så mycket (så tycker vi ju självklart om att vara med varandra också). och nu är han lika trött som jag brukar vara.igår så somnade vi efter maten, alltså vid klockan sex. vaknade halv tio och gick och la oss ordentligt igen vid tio, kändes skönt, för jag var utvilad ordentligt morgonen efter + att jag hade en sovmorgon också.

Har såklart gjort en massa skit emellan också, och massa bra också såklart. bland annat träffade jag emelie i måndags en liten stund, sen har jag tittat endel på tv (som inte är så vanligt för mig), så har jag vart i skolan också.

nu kanske det blev långt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0