körv.

känns bra att ha tränat lite idag också, fast på idrotten, men det var en riktig idrott idag, med sport, innebandy först, sedan fotboll, och styrka efter det.
elin hade med sin bandy-klubba, den var sne så den hette tydligen körv (curve), det var bra tycker jag. men alla var seriösa och körde bra så kändes som ett bra träningspass och jag blev svettig.
men vem bryr sig om det?

tog samma buss som sara hem och snackade lite skit. och imorn äre fredag och då ska jag umgås med mina finisar, sara, anna och lina, kommer bli mysigt!
något annat som är mysigt är att jakob kommer om några minuter.

+ att mamma har städat mitt rum, ibland känar det till att vara lite lat, tillsist gör mamma det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0