stadium.



imorrn är det familjekväll på stadium, igen, tänkte jag säga, det är ju bara en gång om året, plus att jag inte var där förra året, men det känns som att det inte var länge sedan sist. hoppas då hitta en ny jacka, har tröttnat lite på min gamla röda. vi får allt se! för er som inte vet vad familjekväll på stadium är, det är att de som jobbar på stadium får ta dit familjen så får man fika och sånt och handla vad man vill så får man rabatt!

men innan vi åker dit ska vi nog kolla om det finns nån mobil som passar mig, kommer nog bli svårt eftersom jag inte alls vet vad jag är ute efter, men hoppas jag hittar nåt som passar mig i smaken ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0