tajtröv-shortsen läggs på hyllan.



dendär jackan fast vit fick följa med mig hem igår, lite jobbigt att den är just vit, men det är mycket skön och jag får väl se till att inte smutsa ner den, fick ett himla bra pris på den också, skulle kostat 1999;- men fick den för 800;-. känns ganska värt för en sådan jacka tycker jag. sen blev det träningsshorts också, så nu slipper jag träna med mina tajtröv-shorts. skönt!

annars då? sitter och har håltimme, och lyssnar på death is not glamorous.
föresten såg jag att jag hade 57 besökare igår, FANTASTISKT! det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Hejsan!



Hur fick du den för 800? vill verkligen ha den och såg den i butiken idag.. för 1999.. kan du tipsa om vart man kan få den billigare? Ha det så bra

2010-12-23 @ 13:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0