torsdag? håller inte koll på dagarna när det är lov.


blogg-torka?
jag har typ tusen saker att skriva om men har inte lust, eller så orkar jag ínte, eller så vet jag inte vart jag ska börja?

men kan väl börja här ändå:
det är baske mig jättre-mörkt ute och klockan är inte ens fem.
och sara och lina kommer nog till mig ikväll och gör.. inte så mycket?
bara umgås, men det är det som är det bästa.

och idag när jag kom hem från jakob (där jag övernattade) så handlade jag, anna och sara lite inför morgondagen, som kommer bli en mycket bra dag. våra planer är dom bästa på länge.
så ja, då förstår ni nog vart jag kommer spendera dagen imorn, jag åker nog till anna ganska tidigt för att fixa iordning allt och byta om osv.

föresten måste jag se om mamma hittat kameran! måste ha den imorn alltså.


Kommentarer
Postat av: anna

jag längtar!!!

2010-11-04 @ 19:14:19
Postat av: anna

tills på fredag alltså! :)

2010-11-04 @ 19:16:04
Postat av: ida

canoooooen :D

2010-11-04 @ 23:15:53
URL: http://lolida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0