eden lake.

igår kom det finfrämmande hit- sara, anna, ida, pilla, ida, linda och lina. vi hade mycket trevlig, och så kollade vi på film, eden lake. om jag inte hade sett den förut skulle jag nästan blivit arg, för jag kunde inte koncentrera mig, för pillan satt och analyserade filmen rakt igenom.
"sen kommer dom typ skjuta honom.."
"pillan, har du sett denhär filmen?"
"nej."

sen så sa hon emot sig själv flera gånge, typ att filmen va så bra för att den var verklig, en minut senare var den så overklig. osv. det var ett himla liv, HELA FILMEN igenom. var tyst i två minuter ungefär.



men måste säga, att vi har alltid mysigt ihop och jag var väldigt glad över att nästan alla kunde komma, det är inte ofta vi träffas allihopa nu för tiden. vi gör om det snart!

Kommentarer
Postat av: Sara

Yes, vi måste göra om det snart igen :) många filmer kvar ju

2010-10-09 @ 15:07:48
Postat av: ida

haha så jäkla kul!

och tufft att jag fick vara med två gånger :D

2010-10-10 @ 15:24:44
URL: http://lolida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0