i keep dancin' on my own.

I'm in the corner, watching you kiss her, I'm right over here, why can't you see me, I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home I keep dancin' on my own.
sitter och lyssnar och sjuger med till låten ovan, den är bra.

på idrotten idag råkade jag vrida till mitt knä lite fel, var rädd att det skulle gå sönder igen, men det verkar ha gått över nu. sen åkte jag samma buss som ida hem, det hade väl sina komiska sidor.
den gick sönder, så vi stod fast vid svina men sen kom en ny fin buss och hämtade oss. "åk inte denna buss"

och på tal om nåt annat blev jag jättesugen på varm oboy. jag dricker nästan aldrig oboy längre, förut gjorde jag det nästan varje morgon och kväll, men det är så äckligt sockrigt, speciellt när den är kall. så det händer inte lite ofta längre. (alltså, detta var för dom som inte har nåt liv, vem fan vill läsa om att jag är sugen på oboy?)

Kommentarer
Postat av: ida

ÅK INTE DEN BUSS DÅÅÅ!

2010-10-28 @ 18:20:25
URL: http://lolida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0