duktig är jag.

ganska nöjd med min dag faktiskt!

jag har:

Vart i skolan och vart duktig. (bara det är bra liksom)
jobbade med matten på eget val. (satt helt ensam och gjorde det, frivilligt)
hade idrott och var ut och sprang, sedan lite grann inne på gymmet.
åkte hem och gjorde lasange (komplicerad maträtt)
skrev lite på min novell (jag gjorde skoljobb hemma)
åkte på träning (träning för andra gången på en dag)

jag har vart så duktig så nu förtjänar jag att ni kommenterar lite bättre i fortsättningen, jag har tillochmed fått bättre besöksantal, men kommentarerna har minskat. fy skäms!

ja ni förstår, men nu har jag ont i ryggen och är sugen på att stoppa nåt i magen, och det ska jag nog också, och gissa vad som händer sen? en kopp te och satc!

Kommentarer
Postat av: ida

vad gör du ikväll darling? :)

2010-09-25 @ 11:56:15
URL: http://lolida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0