länge sedan det var en dagens.

Dagens låt: nåt med city and colur, eftersom det är det enda jag hunnit lyssna på ännu.
Dagens klädsel: mjukiskläder.
Dagens skor: chep monday.
Dagens frisyr: bedrövligt.
Dagens mat: hemgjord pizza till lunch, hamburgare till middag.
Dagens händelse: match!
Dagens planer: läsa och satc. försöka klämma in en kopp te också!
Dagens vill ha: massor med nya kläder i garderoben + massa nya smycken. sommarlov vore inte fel heller va? inte lite längre hår heller.
Dagens saknad: nagellacksborttagningsmedel.
Dagens tråkigaste: att jag måste gnaga bort mitt nagellack för att kunna måla nytt!
Dagens dummaste: att det inte gick så bra för mig på matchen.
Dagens finaste: jakob arvidsson.
Dagens köp: ingenting.
Dagens godis: aracksboll?
Dagens mående: lite lagom.
Dagens komplimang: "men du är ju finast i världen"
Dagens lycka: min älskling.
Dagens kärlek: som ovan.
Dagens stora bilresa: till och från sunnersta.
Dagens dryck: vatten och kaffe.
Dagens telefonsamtal: mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0