torsdag.

Visste du..

att jag vill ha- percing i läppen eller ögonbrynet?
att min senaste kyss- var idag och den var grym?
att jag lyssnar mest på- APA <-- den spellistan just nu?
att jag inte gillar- palsternackor.
att min första riktiga kyss- vet inte vad som räknas som riktig sååå?
att jag avskyr när folk snackar- som att dom är så mycket bättre än andra?
att kärlek är- bättre än vissa verkar förstå?
att jag gillar- sommar, lov, lakrits och fina människor?
att jag är hemligt förälskad i- ?
att sist jag grät var- igår?
att min mobil är- bra, fast än inte alla tror de?
att när jag vaknar på morgonen- brukar klockan inte vara så mycket?
att innan jag går och lägger mig- tvättar jag ansiktet och borstar gaddarna?
att idag har jag- ätit tacos?
att just nu tänker jag på- att jag snart måste gå på toa?
att ikväll ska jag- träna och snacka skit med sara?
att imorgon kommer jag- spela match (förhoppningsvis) och ha PÅSKFEST med mina vänner?

Har du:
Någon som förstår dig?- ja, emelie förstår mig ganska bra tror jag?
Någon som du saknar?- klart. har ju släkt i egypten och såklart saknar man dom.
Någon som du hatar?- hatar och hatar. tycker illa om.
Vem kramade dig senast?- andreas, min lillebror.
Vem pussade dig senast?- Jakob.
Vem ringde dig senast?- Pappa.
Vem ringde du senast?- mamma, men hon svarade inte.
Vem var hemma hos dig senast?- oj, vet inte, var länge sedan någon var här tror jag.
Vem var du hemma hos senast?- jakob.
Har du några kärleksproblem?- inte nu som tur är.
Har du pratat med någon idag?- ja. familjen och jakob.
Har du gråtit idag?- nej.
Har du skrattat idag?- ja. 

Jag:

Är singel?- nix!
Svär ofta?- tyvärr.
Sjunger i duschen?- Nepp.
Skulle kunna ha pyamas på dig i skolan?- haha, ja.
Skrattar åt dina egna skämt?- beror väl på om dom är roliga?
Skulle göra plastikoperation om det var gratis och ifarligt?- kanske ta bort celluliter. 

Har du:

Piercingar?- i öronen.
Syskon?- ja, en lillebror, tre småsystrar och två halvstorebröder.
Jobb?- inte derekt.
För många vänner?- går väl inte?
Rymt hemifrån?- när jag var liten.
Färgat håret?- yes!
Bra självförtroende?- varierar väldigt mycket, ibland suger det så jävla hårt men ibland är det ganska bra.
Sagt ¨jag älskar dig¨ till någon?- japp!
Varit kär?- ohja.
Gjort något olagligt?- har väl alla...
Somnat i skolan?- haha ja, det var dreggel på papperet när jag vaknade.
Brutit ett ben?- inte som jag märkt iaf.
Sett en fallande stjärna och önskat?- Yes.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra?- vet inte om jag lovar mig själv sånt så ofta.
Smugit ut utan lov?- nje.
En hemlighet som ingen annan vet?- har jag säkert.
Sovit en hel dag?- nära på.
Somnat gråtande?- nästan.
Blivit generad inför folk?- Ja.
Varit kär i någon utan att ha berättat för den personen?- inte på senaste iaf.
Ätit musslor?- No.
Varit på festival?- ingbofestivalen för 17!
Haft ett förhållande i under en månad?- inte som jag minns iaf.
Blivit kallad player?- Nej?
Färgat ditt hår svart?- Nej.

 Vad:

Längtar du tills mest just nu?- sista april!
Ska du göra i helgen?- fira påsk!
Har du för kläder på dig?- Leggings och tröja.
Gjorde du igår?- bio men mina fina vänner och var med älskling.
Ska du göra i sommar?- N J U T A!!
Åt du senast?- tacos.
Har du för mobil?- lg pop någonting sånt.
Vad köpte du senast?- en cola.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen?- svimma.
 

Vem/vilka:

Slog du senast?- säkert nån på skoj, men minns inte.
Fick du sms från senast?- sara.
Pratade du med?- lovisa.
Skulle du göra allt för?- jakob, familjen och mina vänner.
Kan du lita på mest?- elin bla. sen finns det såklart fler.
Vet mest om dig?- jakob.
Sov du tillsammans med senast?- jakob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0