livet.

ja, då var man hemma efter en skoldag, min frånvaro bara ökar och jag fortsätter att vara sjuk, dock känns det bättre om man bortser från huvudvärken, för lägger man till den så känns det ganska dåligt.

men ivarjefall så var det gott med falafel-rulle. och spelningen i söndags var bra, synd om jakob bara som fick feber. jag var också ganska dålig på att ta foton, jag är inte så van. men övning ger färdighet!

ja, sen har jag och jakob bara vart hemma måndag och tisdag, sovit massa och kollat på film och sånt man gör när man är sjuk. känner att jag borde vart hemma idag också.
jag har sagt upp mig från jobbet också, jag orkar inte det just nu.
och ja, ingen cup på fredag, jävla skit! ville verkligen.

nu ska jag duscha och packa om och åka till min man igen. fullt upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0