när påskharen kommer vill man ju va fräsch.


yes, fredag! eller ju, nu är klockan 00:00 så lördag kanske?
jag är så jävla skoltrött fast jag knappt vart i skolan på senaste.
kanske är för att jag märkt hur skönt det är att inte va där.

har ivarjefall tillbringat kvällen på ett bra sätt, med sara och lina.
så jävla bra dom är, har längtat hela dagen till att få vara med dom.
imorn ska jag käka kina-mat! fyfan vad gott.
och på söndag ska jag på hardcore-spelning, nice!?

föresten trodde jag jag börjad bli frisk imorse, nu känns det värre igen.
men kanske blir bättre om jag får sova på det lite.

(om sara och lina läser dethär ville jag bara berätta att jag rakat mig under armarna nu.)

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA fräsching nu då!

2011-02-05 @ 11:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0