you don't know a thing about me.

var nyss på en lagom seg, lagom oseriös, lagom töntig, lagom kul träning och lagom jobbig.
var massa flams, men kändes att det behövdes eftersom jag tror vi flesta var sega från i fredags (jag var det ivarjefall) men det var kul tycker jag och man saknar ju att spela i flicklag märker man.
dock är det ju damlag, men vi var bara unga spelare idag.

fast jag tror jag sträckte mig i ett revben när sara och jag blev lite glada över att vi vann och slapp göra 30 extra sit-ups. haha. dessutom har jag sträckt mig under foten, fattar inte att jag kan göra det.

slutpratat om fotboll, käkade god mat på koh phanjang (hur 17 stavas det?) igår med jakob och massa ut hans familj. väldigt gott! sen handlade jag och jakob massa gott på luthagen, godiset kostade 40kr kg så man lär ju passa på, men jag orkade inget igår så jag har en massa kvar, så det kommer bli en härlig söndag!

nu ska jag kolla om det finns varmvatten, pus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0