hej hå.

1. Var är din mobiltelefon? här på bordet, fast om någon inte visst kan man inte nå mig på den fören måndag.2. Var är din andra hälft? på partay eller nåt.
3. Ditt hår? är halvtaskigt och ofixat.
4. Din mamma? heter susanne.
5. Din pappa? heter lars-göran.
6. Det bästa du vet? sommar och människor när hjärtat.
7. Din dröm i natt? kommer inte ihåg, men måste bara säga att min dröm häromnatten var det värsta jag varit med om, det var en busschaufför som hade kört i diket eller nånting, så han mådde dåligt, och så hängde han sig bakom en busskur och jag såg det i drömmen, så jävla vidrigt.
8. Din dröm/ditt mål? att lyckas i livet och må bra och att få vara med den jag älskar.
9. Rummet du är i? dator-rummet.
10. Din hobby? slöa!
11. Din skräck? kan ju bekänna en sak här. på en träning förra sommaren började jag grina för det satt en mördarsnigel på min vattenflaska, jag trodde jag skrattade först, men kom på mig att jag grät, har har inte rört den flastkan sedan dess, JAG HATAR MÖRDARSNIGLAR + ormar.
12. Var vill du vara om sex år? i jakobs armar i en fin lägenhet.
13. Var var du igår kväll? i jakobs hus.
14. Vad är du inte? en vintermänniska.
15. En sak du önskar dig? en tiger.
16. Var växte du upp? våla.
17. Det senaste du gjorde? peta i näsan.
18. Dina kläder? är okej.
19. Din tv? har ingen egen, men en som vi syskon brukar samsas om, den är liten och platt.
20. Ditt/dina husdjur? heter egon.
21. Din dator? är bra. har dock ingen egen.
22. Ditt humör? lite trött bara.
23. Saknar någon? jodå! jag saknar ida.
24. Din bil? Ingen.
25. Något du inte har på dig? basker.
26. Favoritaffär? h&m.
27. Din sommar? kommer bli helt grym!
28. Älskar någon? Ohja!
29. Favoritfärg? yellow.
30. När skrattade du senast? Idag.
31. När grät du senast? här om dagen.

Kommentarer
Postat av: ida

jag saknar dig med, babiiii <3

2011-01-30 @ 10:46:29
URL: http://lolida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0