11-06-05

nu är stor del av mitt lag på åland och ska snart spela match. själv sitter jag hemma. gick upp sent. har läst lite ur om jag kunde drömma (gillar boken mer än filmen även fast jag inte är så stort fan). ska nog ut och ta en prommis senare för att känna efter hur min fot känns. men det verkar stå ganska bra till.

är ivarjefall väldigt taggad på match så jag längtar tills imorn. det är nu två veckor sedan jag spelade match senast så ni kanske kan förstå mig. hoppas bara torbjörn låter mig spela.


saknar fortfarande min lilla syltvessla. jag kanske tjatar. men ingen kan nog förstå hur mycket han betyder för mig. imorgon har vi vart tillsammans i 26 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0