dag 2 - Min familj

min familj är ganska stor. först kan vi ju börja med min mor och far. pappa är 48 och mamma fyller 43. när dem träffades hade dem ett varsit barn som var lika gamla. det är alltså mina halvstorebröder som är 23 år och bor i uppsala. peter och sebastian. peter jobbar på stadium och sebastian är för tillfället sjukskriven vad jag vet.
sen föddes jag. och senare alla mina 4 småsyskon. lovisa 16 år. som ska börja på frisörlinjen på fyris efter sommaren. alexandra som är 12 år och går i östervåla skola, karolina som är 6 år och ska börja skolan i höst och andreas som fyller fem år och går på dagis.

det var väl det. finns inte så mycket mer att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0