DANZA KUDURO.

blir lite avundsjuk när jag vet att jakob nu är i prag och på söndag i milano och nästa måndag i frankrike. lyckost! jag vill också åka utomlands. men jag är faktiskt lite rädd för flygplan. jag har ju lite klaustrofobi och ja... ni hajar! skulle ju få panik. men jag klarar av att åka färjor. men då kan man ju gå ut. det kan man inte i flygplan, det skrämmer mig.

en sak till som är läskig. jag har en leverfläck på armen som blivit konstig. måste kolla upp den!
och ännu en läskig sak: min fot är fortfarande inte helt bra... men jag tänkte spela endå. hoppas inte torbjörn ska jämföra den som förra veckan bara. då lär jag få spela endå. för det gör inte lika ont när jag springer som när jag går ivarjefall. JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0