HI HO.

en riktigt bra dag blev det faktiskt. och lång..
tog ju en snabbis in till skolan och fixade det sista. mötte emelie på bussen hem och vi drog till toften med sara och softade. vädret vart mycket bättre än vad det verkade så jag är nöjd, förutom att min rygg är bränd. svidit alltså, tror jag får gå utan bh för det är inte så härligt med.
haha, men sedan åkte jag hem och käkade. var jävligt taggad på träning. men den var inte kul och dessutom var jag osmart och tänkte att det skulle va skönt att inte tejpa men där fick man, ont fick jag. men hoppas det går över tills imorn...

tråkiga inlägg nu för tiden. bildlösa också. kan ju kanske lägga in en då, här får nu en:

bara för att det är skolavslutning imorn och jag gillar denhär bilden och jag kan inte förstå att det gått två år sedan våla skola. och jag saknar det. då vare fint alltså!

Kommentarer
Postat av: emelielindbom

haha snyggis bild!

och toften var bra :)

2011-06-10 @ 10:16:26
URL: http://emelielindboms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0