om mig.

jag har en lista som jag inte kommer visa. jag lägger upp från den när jag har dålig inspiration.

dag 1 - Om mig

jag heter Linnea Eriksson. mitt mellannamn som egentligen sitter först är Ingrid. det har jag fått ifrån min farmor som bor i huset bredvid. jag går barn och fritidsprogrammet på katedralskolan. vet inte rikigt varför men... jag är dålig på matte och på att rita. jag gillar att umgås med min fina pojkvän jakob samt att umgås med alla bra vänner jag har. dessutom har jag fått upp min glöd för fotboll igen. det har jag fått kämpa för eftersom den legat på botten ett långt tag nu, men känns som att jag är på g! men då har jag såklart problemas med min fot. men det blir snart bra hoppas jag.

jag är ganska tyst av mig ibland och ibland himla livlig. speciellt när jag umgås med mina vänner. då lever jag loppan. jag har faktiskt ett väldigt temperament, det kanske inte alla vet, för jag visar det inte så bra. men tror det trängt fram mer på senaste tiden.

vet inte vad jag ska skriva mer. men fråga om ni undrar någonting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0